.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرورش مرغ در قفس در استان گلستان
با بهره برداري از دو واحد مرغداري پرورش طيور در قفس، استان گلستان پس از قم و فارس، سومين استان پرورش دهنده مرغ در قفس خواهد بود. رئيس اداره طيور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد كشاورزي استان گلستان با اعلام اين خبر افزود: اين دو واحد 60 هزار قطعه اي در علي آباد و بندر تركمن احداث مي شوند كه تا پايان سال به بهره برداري مي رسند. انصاري فر گفت: با اين روش در هر متر مربع مساحت، يكصد قطعه مرغ پرورش داده مي شود، در حالي كه با روش سنتي در هر متر مربع فقط 10 قطعه پرورش مي يابد. رئيس اداره طيور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد كشاورزي استان گلستان، بهره وري بيشتر در حداقل فضا، كاهش آلودگي و بيماري، صرفه جويي در مصرف سوخت و انرژي، كاهش ضريب تبديل و قيمت تمام شده را از مزاياي پرورش مرغ در قفس اعلام كرد. پرورش مرغ در قفس كه سال‌هاست در دنيا انجام مي شود و از چهار سال پيش وارد ايران شده است.

 با بهره برداري از دو واحد مرغداري پرورش طيور در قفس، استان گلستان پس از قم و فارس، سومين استان پرورش دهنده مرغ در قفس خواهد بود.

رئيس اداره طيور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد كشاورزي استان گلستان با اعلام اين خبر افزود: اين دو واحد 60 هزار قطعه اي در علي آباد و بندر تركمن احداث مي شوند كه تا پايان سال به بهره برداري مي رسند.
انصاري فر گفت: با اين روش در هر متر مربع مساحت، يكصد قطعه مرغ پرورش داده مي شود، در حالي كه با روش سنتي در هر متر مربع فقط 10 قطعه پرورش مي يابد.
رئيس اداره طيور و پرورش زنبور عسل سازمان جهاد كشاورزي استان گلستان، بهره وري بيشتر در حداقل فضا، كاهش آلودگي و بيماري، صرفه جويي در مصرف سوخت و انرژي، كاهش ضريب تبديل و قيمت تمام شده را از مزاياي پرورش مرغ در قفس اعلام كرد.
پرورش مرغ در قفس كه سال‌هاست در دنيا انجام مي شود و از چهار سال پيش وارد ايران شده است.(yic)


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

majid 15 خرداد 1391
ایا در مازندران هم مجوز صادر میشود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.